Tillbacks Från Egypten

Hej hej hallå! Nu är jag hemma ingen från Egypten. Jag var i Sharm El Sheikh. Det här året firade jag jul på ett konstigt sätt. Jag var ute i öknen med beduinerna. Beduiner är ett folk som bor ute i öknen. Men iallafall, vi åkte fyrjuling ut till beduinbyn och sen var vi där hela dan. Vi fick mat där och sen var det en show. Det sissta nummret var en fakir, jag tyckte han var läskig så jag gick där ifrån. Han låg på en spikmatta och sen hade han en på magen och så fick folk från pubbliken gå på honom. Det tyckte jag var obehaglit. Jag får står inte hur han stud ut, hur kan man göra så mot sig själv. Men annars var det jätte trevligt i Egypten.


        Hej då alla bloggisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0