Campa i stuga. >-<

Hej!
Nu var det ett tag sen. Jag är och campar i stuga. Kul va? Nej det är inte riktig camping efter som vi inte bor i tält, men vi har kul ändå. Nej där ljög jag, det regnar och är grått. Det är därför vi bor i stuga och om vi hade bot i tält skulle vi frysa ihjäl.  9 grader kalt på morgonen och kvällen, hur kul är det då att sova i tält. Det ska vara minst 14 grader för att kroppen ska trivas när man sover. Så ni fattar vad kalt, 11 grader hade jag klarat men 9. Det är ganska lite där imellan men ändå det märks jätte mycket.


   Hej då.                   

Kommentarer
Postat av: alexandra<33

stackars dig elr rättare sakt lycoost jag svettades ihjäl när jag var i niza det var typ 40 grader och jag bada typ varje dag det var jätteblott hav där och STORA VOGOR och jag tappa mitt cyklop!:( ps: är inte brun alls!:'(

2010-08-02 @ 13:04:38
URL: http://mimmiliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0