Gröna Lund!!

Hej nu var det ett tag sen.
Förlåt att jag inte skrivit men jag har gjort så mycket.

1. Jag var på gröna lund igår och jag åkte Tilt för fusrsta gången. Den var ganska läskig, jag menar den luttar ju fram! Fast andra gången var det härligt på något sett. Det jag åkte mest var fritt fall och Tilt.
Saker jag inte åkte: Nyckelpigan, Lycktan, alla barn grejer och kvasten.

2. Jag har varit hos min morfar. Det var jätte trevligt. Vi gick på stan och sen sov vi över där för att det var tänkt att vi skulle gå på Medeltidsdagarna men de var nästa vecka. >_<

3. Jag är helt klart tok kär i min kille. Aså det är lite läskigt. Jag drömde om honom och så har jag inte hans nummer. Jag ska ringa runt och kolla Gula sidorna om jag måste. Fast jag vet ju inte hans efternamn!!! Vilken svår kärlek.



                   Hej då alla!
                    Den här bilden är för dig, min kille alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0