Danslägger!

Hej!
Igår började mitt danslägger. Det är så kul. Vi dansar DISCO, Street och balet. En annan jätte bra sak är att Sofia går på samma lägger som jag! Kul va, det ät i alla fall kul för mig. Snart så ska jag åka iväg till läggret så jag tar det här snabbt.
Ni vet kille som jag skrev om i inlägget: Show time, va på dansläggret en liten stund. Han skulle typ hämta sin lilasyster. Tyvärr kände han inte igen mig >_< . 
Jag tror jag kommer bli galen om inte jag får veta. Den här killens nanm ser jag typ över allt, på skyltar och i böker. Inte nog med det jag ser hans ansikte på molnen. Aså det är världens problem!Hjälp mig!  Oj! Bussen går om 4 MIN!!!!



Hej då! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linn!

Så att du vet så är det bara Hanna som har varit på Grönan 4 gånger(typ så mång gånger)

Jag har bara varit där 2 gånger.



Hej då!!!

2010-06-16 @ 17:52:31
URL: http://sodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0