Hej ingen och förlåt

Hej!
Jo jag vill säga förlåt för att jag inte skrivit på länge.
Men det har hän så mycket!

1. Mitt dansläger har slutat och vi sprang varje morgon. I början var det jätte jobbigt men i slutet av veckan var det sköt. Jag har säkert berättat det tusen gånger men det gör jag ändå. Vi dansade Street, DISCO och Balett.

2. Andra dagen på läggret var jag sååå himla trött och när jag kom hem skulle jag duscha. Men jag märkte inte ens att jag hade klädderna på!!!! Det märkte jag när jag kom ut från duschen! PINSAMT!

3. Jag har lärt mig att göra en kanin på datorn. Här är den.  (\__/)
                                                                                                 (  "_ " )
                                                                                                (   u   u  )  En tjok kanin des utom! Inte världens finaste eller coolaste men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0