Regn+Skolavslutning=(>-<)

Hej, hallå, tja, god dag, mochning kommer inte på något mer.
Idag är det den fösta dagen på SOMMARLOVET!! Åh vad det är häligt att det är sommarlov men på skolavslutningen var det inte lika härligt. Det regnade och vi som skulle sjunga utomhus. Blä. Nä så farligt var det inte men lite sund var det.
Jag ska göra jätte mycket i sommar, det är Husarö, dans läger, teater läger och så klart ska jag vara med mina kompisar.

                                             Själv klart ska jag vissa er en sommarbild!

 Inte så sommrig men söt.              

Sist men inte minst:

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

tack linn! ♥ (för att du tyckte att min header var den finaste hittills). och ja, jag kan fixa en header till dig på söndag! vi kan väl höras på söndag? ;) Kram hanna ♥

2010-06-11 @ 19:28:23
URL: http://hannizi.blogg.se/
Postat av: alexandra

hej linn!!:D har skapat rn ny blogg igen kolla den:p

2010-06-13 @ 00:59:52
Postat av: linn Söderlund

hejsan linn! fin blogg du har. besök gärna min<3

2010-06-22 @ 00:16:25
URL: http://stallbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0