Tack och nytt!

Hej!
Nu har jag inte skrivit på länge men jag har haft hult upp så nu ska jag berätta om allt.
1. Jag vill säga tack till Hanna (hannizi.blogg.se) Som ska hjälpa mig med min header!!! Jippi!
2. Jag har klippt mig eller min frisör har klippt mig men a ni fattar.
3. Det har varit en musikal som hete Kärleken på Myrängstorpet. Den var så bra! Femmorna hade gjort det jätte bra med sångerna och teatern. Det bästa var nog att de hade sånn inlevelse och det har hänt på riktigt.
4. Jag ska nog ta bort den här bloggen. Om ni tycker att den ska vara kvar skriv en komentar eller skriv en komentar om vad den ska heta. Men jag är inte säker på om jag ska eller inte.


                  Hej då+ bild!


                        
         

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej jag har skapat en ny blogg!! snälla lägg inte ner den:(

2010-06-12 @ 13:32:17
URL: http://alexsnutte.blogg.se/
Postat av: linn Söderlund

jag tycker att din blogg är bra! ta inte bort den! många läser den jag vet! jag vet att frida och alex läser den ibland :P

2010-06-22 @ 00:20:36
URL: http://stallbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0