Så var det inte tänkt

Hej!
Det hände världens pinsammaste grej iskolan idag. Förut var jag kär i Ludde och det hade jag skrivit det här på min blogg. Jag hade matteprov och det gick ganska bra men det tyckte inte jag, så då sa jag att jag skulle blogga om hur dålig jag var på matte och då sa Ludde att han hade vetat om min blogg jätte länge och han sa att han läst varje inlägg. Skit tänkte jag. Han hade läst allt jag skrivt om a ni vet. Alla som inte ska läsa min blogg gör det!!!! Det var sjukt pinsammt!!! 


                                                 Jag tror inte någon skulle vilja vara mig nu.

Kommentarer
Postat av: Daniell

Hahahaahah synd xD

2010-05-10 @ 08:19:54
Postat av: alexandra

jag vet



2010-05-10 @ 16:37:13
URL: http://katttokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0