Ut låst!!!

Hej!!
Idag hände en kul grej, eller kul var det inte. Gissa en gång, a just det jag kunde inte komma in!!!
Jag gick hem med min lillebror och sen så skulle jag låsa upp helt enkelt. Då hände det. Det var helt omöljligt att få upp dörren. Vi var ute låsta i två timmar sen kom mamma hem. Skön att få komma in till slut. Under tiden gick jag på styltor och hoppade stutsmatta, min lillebror hade så tråkigt att han till slut börja sova!!!

A det var allt!
Hej då!


                                      En bild på hur det känns att bli ute låst!


                       Arg men gullig hund. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: linn Söderlund

aaa.. jätte söt hundvalp! vad liten den va!

2010-06-22 @ 00:24:36
URL: http://stallbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0