Varför nu???????????????

Hej nu var det ett tag sen jag skrev. Men det har inte hänt nåt intressant som jag skulle kunna skriva om.
Igår fick jag veta en jätte trist sak om min  lärare. HON SKA SLUT!!!!! Min lärare ska börja på en annan skola efter sommarlovet. De som sköter skolan har frågat efter henne jätte länge. Varför kan hon inte sluta när jag slutar 5:an? Det skulle vara mycket bättre för alla. För de som gått på gula har bytt lärare typ 4 gånger!!! Så nu ska de bytta ingen. Vi kommer ha en annan fröken som Johanna (min lärare) säger är lika bra.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du vill att dina läsare (blandannat jag) ska tycka att det är kul att läsa så måste du skriva oftare och lägga ut fler bilder!! :) det funkade för mig :D bara ett litet TIPS!! ;) // hannizi

2010-05-06 @ 21:26:12
URL: http://hannizi.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad har det med att hon ska sluta?

2010-05-13 @ 12:10:22
URL: http://lineslom.blogg.se/
Postat av: didde

synd att vi ska byta men det är med är mer sen sexårs

2010-05-13 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0