Det läskigaste som hänt mig EVER!

Gud jag fick nästan panik. Min lillebror var borta. Han kom inte hem från skolan och ingen viste var han var. Jag väntade och väntade men ingen kom hem. Efter 1 timme och 40 minuter blev jag rädd, jag menar tänk om det hade hänt något! Sen efter 2 timmar och 55 minuter, fick jag nästan panik. Fatta rädd jag va. Skulle inte ni bli rädda om erat syskon bara försvann och ingen viste var han/hon var. Min pappa kom hem och han undrade var han var. När pappa sa ´´ Jag går ut och lettar efter honom´´  då var det första jag tänkte på var att se honom ligga på marken med ett stort sår i huvet. Gud, jag var rädd innan men då blev det som att vara med i en skräckfilm. Det kanske inte låter läskigt men han är min lillebror och jag älskar honom om han försvann skulle jag bli helt förstörd. Presic när jag skulle ring Anna (henne kan man alltid lita på) kom pappa in med honom. Han hade varit hos en kompis som han inte drukar vara med. Efter det blev jag lugn ingen. Tur det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fett läskigt! :O

2010-11-25 @ 09:57:15
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0