Så länge sen

Hej!
Att jag är aktiv vad gäller min blogg kan jag inte hålla med om. Jag skriver nästan aldrig och det vet ni få som läser min blogg. Ni vet vem jag är och det är det inte många som gör. Därför har jag gjort en lista till er alla som hjälper mig när jag har det svårt eller när ni vet att jag verkligen behöver er! TACK!


Alexandra: Du (och Linnéa) är den som håller mig kvar på min skola. Du vet alltid hur du ska göra mig glad. Du är den som alltid känner mig som en vän.

Linnéa: Även fast du är ny vår klass tycker jag att du har lärt känna oss jätte bra. Du är rolig, snäll och en riktig vän.

Anna: Du är min vän mer än det, min syster. Om jag har problem finns du alltid där och ger mig goda råd. Hur skulle jag kunna klara allt utan dig. Du fyller mitt hjärta med skratt och kärlek. Du är en riktigt syster.

Sofia: Vi gillar samma saker och du har fått mig och se på vissa saker men en ny syn. Dig kan man lita på vad som än händer.

Tilde: Du hjälper mig alltid när jag är ledsen i skolan. Du kan inte gå där i från om man inte är glad och hur mycket man än säger åt dig att man vill vara ifred så stannar du. Det är det bästa med dig! Du hjälper en att förstå att man behöver tala ut.

Julia: Vi har känt varandra enda sen vi var små och det är jag glad för. Du är rolig snäll och positiv. Tack för att du är en så bra vän.

Daniell: Vi är inte jätte bra vänner men jag vill att du ska veta att du är rolig, cool och busig. Vi kan vara med varandra utan att det känns konstigt.

Jonathan: När jag är med dig och de andra killarna på virus är det så kul att bara få springa genom skogen med dig. Och som med Daniell kan vi vara med varandra utan att det känns fel.

Märta: Vi träffades på teatern och nu är vi jätte bra vänner. Alla runt dig har tur, är en glad trevlig och snäll person.

Min familj <3: Behöver jag säga något om er. Ni är BÄST. Även fast jag blir arg på er eller så älskar jag er alltid. Ni har det man behöver för att man ska känna sig trygg och glad hemma.


Ni alla betyder mer för mig än ni kan tro. Tack ni är det bästa med mitt liv. Jag hoppas att ni aldrig kommer ha det svårt. Tro mig det är skit jobbigt att ha det så om man inte har vänner men jag har turen att känna er. I 1-3 hade jag det så men nu är det som bort glömt. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0