Snart händer det!!!!!

Hej, hej!
Snart händer det, jag har väntat hela dgen på det! Gissa.
Ni kommer aldrig att tro det men jag ska färja håret!
Jag kan knappt tro det själv.
Men jag vill göra det och jag ska göra det!
Åh.. det är så spännande.
Tänk hur mina klasskompisar ska reagera!
Hoppas att de gillar det.
Men jag ska inte färja det så att det inte går att ta bort.
DET SKULLE JAG ALDRIG GÖRA!
Jag vill ha mitt natuliga hår men ändå prova något nytt!
Det är bara den här gången och ingen mer, det har jag lovat mig själv.
Jag gör det för att jag vill ha något nytt och fint.
Jag ska färja håret röd-brunt.
Det håller sig i ungefär 6 veckor sen syns det inte så mycket.

Före
    
Titta noga hur jag ser ut. Ni kommer inte se det håret på 6-7 veckor.

Efter!

Ser ni nån skilnad?    
Den är inte stor men det är inte samma gamla! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fint det blev!

2010-11-03 @ 17:02:03
URL: http://sodas.blogg.se/
Postat av: Hanna

fint! :) <333

2010-11-03 @ 17:02:26
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0