Saknar dig

Hej och god dag eller det e nog ingen god dag.
Ja det var skit länge sen och ni har missat mycket. Men jaja jag har ju typ varit deprimerad i ett halvår nu och det har varit pest och så men nu börjar det bli bättre.
Jag ville ju typ inte leva förut och grät varje natt men sen kom en liten ängel in i mitt liv. Ängel heter Tor och om du läser detta Tor så vill jag tacka dig, du fick mig se på livet med glädje.
Ja han fick mig glad o lyckligt. Han fick mig känna känlor som jag glömmt bort fanns. Men han gjorde slut vilket inte var så konstigt eftersom han var två år äldre men jag tycker iaf att han kunde stannat hos mig. Jag mådde intre så dåligt efter att han dumpat mig men jag grät och det kändes skönt. Han fick mig inse att livet e för kort för att man ska gå och hata sig själv.
Ville bara att ni få som läser skulle veta det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0